Інтернет маркетинг

Навіщо Вашому сайту інтернет маркетинг

Створення сайту - це тільки початок життя проекту в інтернеті. Для того щоб сайт почав приносити прибуток, потрібно прикласти немало зусиль для реклами сайту в мережі.

Для кожного клієнта ми створюємо індивідуальну програму просування в залежності від цілей, ресурсів, тематики та інших факторів.

Програма інтернет маркетингу

Програма реклами Вашого сайту включає:

  • Визначення цілей інтернет маркетингу для Вашого сайту
  • визначення показників ефективності
  • Аналіз конкурентів
  • Підбір ключових слів
  • Набір рекомендованих інструментів реклами
  • Набір необхідного переліку рекламних матеріалів
  • Бюджет
  • Строки

Результати інтернет маркетингу

Перед стартом будь-якої кампанії важливо визначитися з цілями. Який результат Вам потрібен? Залежно від продукту чи послуги, конкуренції, ресурсів, індивідуальних побажань замовника можна визначити наступні цілі:

  • Збільшення цільового трафіку
  • Збільшення звернень/ заявок/ дзвінків
  • Збільшення конверсії
  • Інформування аудиторії про новий продукт
  • Формування позитивного іміджу продукту чи компанії
  • Формування попиту на продукт чи послугу
  • Підвищити рівень поінформованості про бренд

Інструменти інтернет маркетингу

Аналіз конкурентів і ніші. Розробка програми просування починається з аналізу компаній/ сайтів конкурентів. Важливо чітко розуміти: як вони просувають свої продукти/ послуги, як себе позиціюють, їх цільова аудиторія, які інструменти використовують. Ця інформація важлива для формування своєї унікальної пропозиції - як ви будете відрізнятися від конкурентів.

Налаштування статистики Google Analytics, Search Console. Налаштування інструментів статистики необхідне для відстежування показників ефективності реклами. По-перше, важливо визначитися, як рахувати результати: кількість переходів на сайт, кількість дзвінків, кількість завантажених матеріалів і т.д. Для кожного сайту це буде свій набір критеріїв. По-друге, важливо заміряти початкові показники сайту, щоб в майбутньому порівнювати показники та приймати рішення по корекції програми просування.

Пошукова оптимізація сайту для Google. Просування сайту направлене на підвищення позицій в пошуковій видачі Google. позиції залежать від багатьох факторів. Наприклад: швидкість роботи сайту, відображення на мобільних пристроях, наявності SSL сертифікату і т.д. Оптимізація сайту не дає швидких результатів, але в довгостроковій перспективі є одним з найефективніших методів, оскільки користувачі, що перейшли на сайт з гугл, вже зацікавлені в товарі чи послузі.

Google Adwords і ремаркетинг. Один із самих швидких і ефективних інструментів маркетингу. Отримати перших клієнтів можна практично відразу після запуску кампанії. З недоліків - ціна, з кожним роком конкуренція зростає і ставки підвищуються.

Email кампанії. Інструмент підходить для роботи з існуючою базою клієнтів, для повторних продажів.

Банерна реклама. Підходить для абсолютно нових продуктів.

Просування в соціальних мережах. Один із важливих методів комунікації з Вашими клієнтами, а також майданчик для пошуку нових.

Аналіз результатів. Регулярний контроль і вимір показників необхідні для ефективної інтернет реклами.

Підтримка досягнутих результатів.