Підвищуйте рівень продажу в інтернет магазині

Зменшуйте невдоволення покупців - збільшуйте онлайн продажу.

Я ненавиджу заповнювати форми і анкети. Попросіть мене заповнити хоч одну без особливої ​​потреби, і я буду сердитися на вас завжди. І моя думка не є крайньою точкою сприйняття.

Я з покоління людей (50+) з досить непоганим доходом. Я також генеральний директор і я даю повноваження на цінні покупки для своєї компанії.

Моє покоління все ще становить значну частину покупців для корпоративних закупівель в Західному світі. І гроші мене не хвилюють. Я завжди можу заробити більше грошей. Що найбільше засмучує моє покоління, так це втрата часу.

І знаєте що - я навчив цій істині своїх двадцятирічних співробітників. І тепер вони ще гірше мене.

А тепер, давайте вирушимо зі мною за покупками. Я не дуже хочу йти за покупками, оскільки мені довелося звільнити людей, і мені необхідно робити їх роботу і свою. Тому у мене дійсно мало часу на покупки.

Ось ми проходимо в універмаг роздрібної торгівлі на неспокійній вулиці Найкращі подарунки. Скажімо, Вам потрібно купити подарунок на день народження за наступні 2 години. Але Вам би ще хотілося поглянути на декілька інших речей (поки Ви там). Так що кошик Вам знадобиться - Ви підходите, щоб взяти його.

Ось це так! Сучасний кошик в супермаркеті.

Загоряється світло і лунає безтілесний голос: «Заповніть анкету з Вашим ім'ям, адресою і номером телефону. Вкажіть ваш нік. Прикладіть відбитки пальців. Впишіть дівоче прізвище Вашої матері ». ЩО?

Отже, почекайте хвилинку.

Ви просто хочете купити кілька речей, а не одружитися з донькою власника універмагу.

Забудьте про кошик ... Ви просто заскочили за одним подарунком.

І Ви проходите повз світла і гучного голосу і довгих 10 хвилин розглядаєте інший товар. Пізніше Ви начебто знаходите відповідний подарунок. Не ідеальний звичайно, але відповідний. І Ви голосно запитуєте: «Скільки коштує?»

Загоряється світло і знову звучить безтілесний голос: «Перед тим як ми назвемо ціну цього товару, заповніть анкету з Вашим ім'ям, адресою і номером телефону. І вашим ніком. І відбитками. І дівочим прізвищем Вашої матері ».

Товар не ідеальний, і Ви знаєте, що в інших магазинах є тисячі схожих. Ви вже витратили 10 хвилин Вашого дорогоцінного часу, риючись по запилених полицях, але все це немає сенсу, поки ви не надасте навіть більше інформації, ніж необхідно подати для Податкового управління. А Вам навіть не можуть дати просту відповідь про ціну.

«Отже», - думаєте Ви: «А чи є у цього універмагу якісь інші завдання, ніж спостерігати за моїми інтересами?» І чи потрібно мені настільки дратуватися, просто тому що я хочу купити цей @@@ *** подарунок і піти ?.

Фактично, коли Ви підійдете на касу, і Вас знову попросять заповнити анкету, Ви будете дуже і дуже розсерджені. Ви вийдете і зайдете в сусідній магазин.

Ймовірно, Ваш сайт запитує всю цю інформацію - і Ви очікуєте, що абсолютно незнайомі люди Вам її нададуть за скромну привілей потім ще й заплатити вам грошей.

Повернемося в дні мільйонів покупців і жорсткої конкуренції. Ваш маркетолог сказав Вам зібрати адреси, щоб збути товар клієнтам. Подумайте ще раз. Нехай люди користуються кошиком. Покажіть їм ціни без реєстрації. (Так, ми знаємо про прийом запитів тільки з певних країн і обмеженнях на доставку).

Якщо Ви створите Вашим відвідувачам приємне проведення часу на сайті, вони повернуться. Якщо Ви будете змушувати їх зареєструватися, вони просто напишуть якусь нісенітницю - те ж, що б зробили Ви!

Ось 5 легких способів втратити покупців

Сценарій Дія покупців
Перегляд товару на сторінці, відразу не зрозуміло, як покласти товар в кошик Пішли
Додали в кошик, але немає можливості відразу купити Пішли
Відклали товар, але не видно ціни Пішли
Відклали товар, але перед тим, як взнати ціну, потрібно зареєструватися Пішли
Поклали в кошик, взнали ціну, але перед тим як купити, потрібно зареєструватися Пішли

 

А тепер спробуйте купити щось на Вашому сайті.

Золоте правило. Відкладіть реєстрацію, поки покупка не буде закінчена. Використовуйте інформацію з форми покупки для заповнення полів реєстрації.

Коли покупка завершена, покажіть сторінку з простими віконцями для відміток і запропонуйте зареєструватися.

 

Корисні статті:

Що потрібно знати перед початком SEO просування сайту

SEO FAQ - - Просування сайту: питання та відповіді

Загальні рекомендації власникам сайтів з розвитку ресурсу

Як уникнути помилок, замовляючи просування сайту (SEO)

Білі, сірі та чорні методи просування веб сайтів

Просування сайту в пошукових системах Google, Yandex

Автор: Дерек Менсфілд

3 Березня 2009

Категория: Маркетинг

Сортувати записи за категоріями