SEO FAQ - Просування сайту: питання та відповіді

Навіщо потрібно додавати статті і тексти на сайт?

Для хорошої репутації сайту в Google. Наявність релевантних унікальних статей, які регулярно оновлюються, говорить Google про те, що ресурс розвивається, отже прагне бути корисним для користувача. Кінцева мета Google - надати користувачеві в результатах пошуку релевантні ресурси на його запит. Якщо Ваш сайт не оновлюється, значить інформація на ньому застаріла, отже пріоритет у видачі буде відданий сайтам, які оновлюються.
Додаючи нові сторінки на сайті, можна отримати і додатковий трафік.

Чому не можна копіювати новини та інші матеріали з сайтів?

Тому-що це суперечить правилам Google. Google націлений на те, щоб запропонувати користувачеві максимально відповідні запиту веб-ресурси. Пропонувати 5 ресурсів з однаковою інформацією немає сенсу, тому сайти, які дублюють вже раніше опублікований контент, потрапляють під фільтр. Навіть якщо новини безпосередньо стосуються вашої галузі, їх потрібно переписувати (викладати новину своїми словами). Таким чином, Ви захистите свій сайт від фільтрів і заробите додаткові бали від Google за регулярне розвиток свого ресурсу.

Навіщо потрібні посилання?

1 посилання на сайт = 1 голос на користь сайту. Чим більше посилань, тим більше голосів. Таким чином, Google розуміє, що Ваш ресурс пропонує корисну інформацію. Зворотні посилання або беклінки (backlink) на сьогоднішній день є одним з найбільш важливих параметрів SEO просування сайту. Посилання - це рекомендація Вашого сайту, як корисного ресурсу. Якщо Вас рекомендують інші авторитетні сайти, то показник авторитетності Вашого ресурсу значно зростає.

Чи можна вивести сайт в топ без нарощування кількості беклінків?

Іноді. Якщо запит малоконкурентний, то іноді достатньо просто опублікувати сторінку спеціально оптимізовану під цей запит. Але неконкурентні запити, як правило, генерують мало трафіку.

Чи можна нарощувати кількість посилань шляхом розміщення інформації в соціальних мережах, форумах, блогах і т.д.?

Посилання, отримані з цих ресурсів, будуть малоефективними. Для успішного просування сайту за конкретним запитом, необхідні зворотні посилання з високими SEO показниками, такими як Google PR або ТИЦ для Yandex, релевантність тематиці, кількість вихідних посилань. Для успішного SEO просування більшу роль відіграє якість зворотних посилань, ніж їх кількість.

Чи можна відмовитися від посилань після того, як сайт зайняв позиції для визначених запитів?

Можна, але при цьому сайт почне втрачати позиції. Позиції впадуть поступово, протягом 3-4 місяців.

Чи можна припинити підтримку посилань на деякий час? А потім відновити роботи?

Можна, але при цьому всю роботу з виведення сайту потрібно буде починати спочатку.

Чому різко впали позиції? Що можна зробити?

Якщо позиції різко впали, швидше за все сайт потрапив під фільтр, причиною чого є грубе порушення вимог Google до сайтів. Як правило, це може бути дубльований контент, створення т.зв. дзеркала (точної копії вашого сайту і контенту, тільки доступного за іншою адресою), кардинальні зміни на сайті: видалення текстових сторінок, повна зміна тексту на головній за один раз; наявність безлічі вихідних посилань, неполадки в роботі сайту.

В першу чергу, необхідно встановити, які зміни були внесені на сайт, після яких робіт було накладено фільтр. Після того, як причина встановлена ​​і ліквідована, необхідно буде поставити кілька профілактичних посилань для підтримки сайту і прискорення його виведення з-під фільтра.

Скільки часу піде на те, щоб вивести сайт з-під фільтра?

Залежить від складності фільтра і ступеня грубості порушення правил Google. Цей період може варіювати від 1 до 6 місяців.

Як визначити, що сайт знаходиться під фільтром?

Скопіюйте невелику частину тексту з головної сторінки (або зі сторінки, яка раніше була присутня в видачі, а потім зникла) і вставте в пошуковий рядок Google. Якщо Вашої сторінки немає у видачі - сайт під фільтром. Якщо Ваша сторінка не перша в результатах видачі - сайт під фільтром. В цьому випадку подивіться, які ресурси знаходяться вище Вашої сторінки. Як правило, це або дзеркала сайту, або ресурси з тим же контентом.

Якщо сайт потрапив під фільтр, необхідно встановити причину і усунути її. Покладаючись на наш досвід, рекомендуємо перевірити унікальність контенту і наявність дзеркал сайту. У нашій практиці більше 50% випадків фільтрів було спровоковано дубльованим контентом.

Чому трафік є, а продажів немає? Що можна зробити?

Якщо відвідувачі є, а продажів немає, значить щось відвідувачам заважає зробити покупку. Що саме, допоможе розібратися юзабіліті аналіз сайту. Можливо каталог товарів незручно організований, або не видно кнопку купити, чи немає цін на сайті, немає фото товарів або вони занадто маленькі, відсутній опис товару, відгуки, можливо неправильно налаштовані платіжні системи. Варто також перевірити ціни та умови на інших сайтах. Якщо є ресурси, які продають той же товар за ціною значно нижче, то Вам варто переглянути цінову політику, розробити стратегію бонусів і заохочення.

Чому мій сайт в різних браузерах займає різні позиції?

Дійсно в різних браузерах видача по одному і тому ж запиту може істотно відрізнятися, іноді на 7-8 позицій. Такий феномен пов'язаний з налаштуваннями браузера самого користувача, а саме: зберіганням куки (cookies), налаштуваннями Вашого облікового запису в Google або будь-якої іншої пошукової системи, гео локації комп'ютера. Браузер зберігає інформацію про всі Ваші відвідування і переміщення по сайтам, зберігає паролі і логіни. Пошукова система зчитує інформацію, де Ви перебуваєте, якою мовою користуєтеся. Відповідно, видача може спотворюватися під впливом цих факторів.

Як же тоді здійснити заміри позицій сайту?

Для цього є спеціальні незалежні інструменти, які дозволяють отримати інформацію про чисті позиції сайту.

Чому мій сайт не перебуває на першій сторінці видачі, хоча прямих конкурентів в моїй галузі немає?

Конкуренція в бізнесі і конкуренція онлайн - різні речі. В онлайн конкурують не компанії, а сайти. Наприклад, за запитом «камера» в топі Ви знайдете такий сайт, як Вікіпедія. Вікіпедія жодним чином не є Вашим прямим конкурентом, але авторитетність ресурсу настільки висока, що сайт потрапив в топ по цьому запиту. Вікіпедія звичайно не конкурент і камери не продає, але місце у видачі займає. Таким чином, в Інтернеті Ви більшою мірою конкуруєте як власник онлайн сайту з певними показниками, ніж як представник певної бізнес галузі.

 

Корисні статті:

Що потрібно знати перед початком SEO просування сайту

SEO FAQ - - Просування сайту: питання та відповіді

Загальні рекомендації власникам сайтів з розвитку ресурсу

Як уникнути помилок, замовляючи просування сайту (SEO)

Білі, сірі та чорні методи просування веб сайтів

Просування сайту в пошукових системах Google, Yandex

Автор: Евген Хазанов

20 Листопада 2013

Категория: Маркетинг

Сортувати записи за категоріями